چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت:دو هدف اصلی عملیات وعده صادق تثبیت قدرت بازدارندگی و نواختن سیلی به رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان پارسیان به امامت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا و با حضور مردم مومن و انقلابی پارسیان برگزار شد. امام جمعه شهرستان در خطبه اول به تفسیر آیه ۱۲۳ سوره توبه پرداخت و گفت: بر اساس این آیه قرآن لشکر اسلام باید صلابت قدرت و قوت داشته باشد و آن صلابت را به رخ دشمن بکشاند تا در دل او ترس بیفکند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران سپاه را شجره طیبه‌ای خواند که روز به روز ثمرات و میوه‌های بهتری را به جامعه اسلامی هدیه می‌نماید.

وی افزود: عملیات وعده صادق بالاتر از بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ است، پرتاب همزمان بیش از چند صد پهپاد و موشک، به سخره گرفتن پدافند چند لایه رژیم صهیونیستی و تمامی تجهیزات رهگیری آمریکا ،فرانسه، انگلیس و چند کشور خائن منطقه، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و معادلات جهانی را به هم ریخت.

امام جمعه شهرستان پارسیان افزود: دو هدف اصلی عملیات وعده صادق تثبیت قدرت بازدارندگی و نواختن سیلی به رژیم صهیونیستی بود که به هر دو هدف ۱۰۰درصد رسیدیم، همه دنیا فهمیدند که ایران می‌تواند هر دشمن را از گوشه گوشه ایران با انواع موشک پیشرفته هدف قرار دهد نه گنبد آهنین و نه هیچ سیستم دیگر قادر به ایستادگی در مقابل موشک‌های ایران اسلامی ندارد. ما در وعده صادق فقط بخش کوچکی از قدرت نظامی را به نمایش گذاشتیم سپاه ابرهه در مقابل همین نمایش قدرت کوچک سپاه اسلام ذلیلانه شکست خورد اگر بخواهند دست از پا خطا کنند با موشک‌های بسیار پیشرفته‌تر سراسر سرزمین آنها را به آتش خواهیم کشید.

امام جمعه شهرستان پارسیان در بخش دیگر از خطبه گفت: پیام مهم دیگر وعده صادق به همسایگان ما بود برخی از همسایگان ما دست دوستی به اسرائیل داده‌اند و آن رژیم غاصب را در خانه خود راه داده‌اند به آن‌ها گفتیم شما در اتاق شیشه‌ای نشسته‌اید تحمل یک دهم این سیلی را هم ندارید سگ هار اسرائیل را از کشورتان بیرون کنید و الا با مشت توانای نیروهای مسلح ایران کاخ‌های شیشه‌ای تان خورد خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در نکته پایانی به فرارسیدن زمان ثبت نام حوزه‌های علمیه برادران و خواهران پرداخت و از جوانان علاقه مند به معارف دینی و تبلیغ معارف قرآنی خواست برای تقویت مکتب اهل بیت(ع) برای تحصیل علوم دینی به دو حوزه علمیه برادران وخواهران شهر مراجعه وثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha