پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
لیاقت بلوچ (نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان)

حوزه/ نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان با تأکید بر اینکه اسرائیل یک موجودیت تروریستی و نامشروع است، اظهار داشت: ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، «لیاقت بلوچ» نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان و عضو سابق مجلس ملی این کشور گفت: ایران طبق قوانین بین المللی حق دفاع از خود را داشت. اسرائیل یک موجودیت تروریستی و غیرقانونی است. اسرائیل برای صلح جهانی بسیار خطرناک شده و بارها ایران را هدف قرار داده و با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق فرماندهان این کشور را به شهادت رسانده است.

او با تأکید بر اینکه ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: اعلام ایران مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تنبیهی، بیانگر این واقعیت است که عملیات مورد نظر به اهداف خود رسیده است.

وی افزود: طبیعی بود که ایران اقدامی انجام دهد، بنابراین ما معتقدیم که ایران این حق را داشت و از حق خود استفاده کرد و ابهت و قدرت اسرائیل را با خاک یکسان کرد.

او ادامه داد: به نظر من وزارت امور خارجه پاکستان موضع ضعیفی اتخاذ کرده و مردم پاکستان از این موضوع عصبانی هستند. در این اتفاق به جای موضع‌گیری ضعیف، باید اسرائیل را به وضوح محکوم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha