شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نم نبات

حوزه/ نم‌نبات با اشاره به خاطره‌ای از خود با شهید زاهدی در اصفهان، گفت: زمانی خدمت آن شهید که در آن وقت فرمانده سپاه بود، رسیدم و سوال پرسیدم آیا من وارد بستر مقدس سپاه پاسداران بشوم یا به آموزش و پرورش ورود کنم، آن شهید با قاطعیت به من توصیه اکید کردند که عرصه مهم در شرایط امروز کشور، آموزش و پرورش است و این سنگر را دریابید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مهدی نم نبات صبح امروز در گردهمایی «طلیعه حضور» طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکریم که براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به همت دولت سیزدهم، حجم ورودی مبلغین دینی اعم از خواهر و برادر در آموزش و پرورش در قالب معلمان افزایش یافته است.

وی با اینکه فلسفه برگزاری چنین گردهمایی ها این است که بدانیم جمعیت کمی در آموزش و پرورش و سطح جامعه نیستیم، افزود: بر این مبنا باید با قوت و قدرت بیشتری علیه شبهات و هجمه های دشمنان در بستر تعلیم و تربیت اقدام و برنامه‌ریزی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که ما در مسیر حق و حقیقت بوده و بسیار افراد حسرت جایگاه ما را در آموزش و پرورش این کشور را می خورند، امروز دشمنان شبانه روز در پی نقشه کشی برای نوجوانان، کودکان و خاصه بستر تعلیم و تربیت ایران هستند و در مقابل ما نیز باید از خواب غفلت، کاهلی و سستی پرهیز کنیم و جهاد گونه اقدام ورزیم.

وی با اشاره به خاطره‌ای از خود با شهید زاهدی در اصفهان گفت: زمانی خدمت آن شهید که در آن وقت فرمانده سپاه بود، رسیدم و سوال پرسیدم آیا من وارد بستر مقدس سپاه پاسداران بشوم یا به آموزش و پرورش ورود کنم، آن شهید با قاطعیت به من توصیه اکید کردند که عرصه مهم در شرایط امروز کشور، آموزش و پرورش است و این سنگر را دریابید.

نم نبات یادآور شد: اتحاد، همبستگی و هم‌اندیشی فی مابین طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش لازمه پیشرفت و موفقیت است.

وی بیان کرد: ما به دنبال ایده ها و فکرهای جدید، نو و خلاقانه هستیم و براساس منویات رهبری در مسیر خدمت و تبلیغ هرگز ناامید نشوید، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان آماده دریافت نقطه نظرات شماست و با آغوش باز پذیرا هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha