یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برخی از جریانات سیاسی و افراد با غرض قبلی و شیطنت و نیز فریب خورده از سوی دشمنان تلاش دارند که روحیه طلاب و دوستداران دین را به هر نحو ممکن تضعیف کنند؛ بنابراین باید در مقابل این افراد با درایت، با هوش و با صبر برخورد نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار در سخنانی، اظهار داشت: کسانی که به عنوان طلبه در حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند باید بدانند که در آینده وظیفه بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف جامعه به ویژه در بحث دین بر عهده خواهند داشت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تاکید کرد: طلاب باید به این مهم برسند اگر می‌خواهند که در آینده یک مُبلغ و دین شناس کامل و مجرب باشند باید به کتب درسی اکتفا نکنند بلکه دایره مطالعات خود را گسترش دهند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: خوشبختانه کتب دینی مورد نیاز طلاب در سطح جامعه بسیار زیاد است ما می‌توانیم از این کتب دینی بهره‌های بسیاری برای افزودن بر دانش خود استفاده نماییم.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از افراد و جریانات سیاسی و فرهنگی به دنبال این هستند که طلاب را از ادامه مسیر اصلی شان دور کنند، عنوان داشت: برخی از جریانات سیاسی و افراد با غرض قبلی و شیطنت و نیز فریب خورده از سوی دشمنان تلاش دارند که روحیه طلاب و دوستداران دین را به هر نحو ممکن تضعیف کنند؛ بنابراین باید در مقابل این افراد با درایت و باهوش و با صبر برخورد نماییم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شما طلاب در آینده به عنوان یک مُبلغ در مقابل سوالات و پرسش‌های بسیار مختلف و پیچیده قرار خواهید گرفت، بنابراین برای پاسخگویی به چنین سوالات پیچیده‌ای باید مطالعات خود را در زمینه‌های پژوهشی بیشتر نمایید و آثار بزرگانی همانند شهید علامه مطهری و...را به خوبی مطالعه و درک نمایید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha