جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج خواستار تکمیل ساختمان جدید مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج شد و اظهار داشت: اعتبارات لازم برای تکمیل این ساختمان تخصیص پیدا کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امروز در آیین تجلیل از اساتید مدارس علمیه خورموج با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری به ویژگی های این شهید پرداخت و گفت: امامین انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند. مؤلفه‌های بصیرت در شخصیت علمی و معنوی شهید مطهری را می‌توان اسلام‌شناسی، و التزام به آموزه‌های اسلامی، تکلیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، زمان‌شناسی، اولویت‌شناسی، شبهه‌شناسی و روحیه انقلابی و داشتن چهارگانه علم، مهارت، ابتکار و شجاعت لازم در مواجهه با مسائل و پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانست.

امام جمعه خورموج خواستار تکمیل ساختمان جدید مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج شد و اظهار داشت: اعتبارات لازم برای تکمیل این ساختمان تخصیص پیدا کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه چشم انداز مدارس علمیه در شهرستان دشتی باید به گونه ای باشد که به دنبال راه اندازی سطح ۲ در شهرستان دشتی بود، گفت: علما و روحانیون زیادی در این شهرستان هستند و این ظرفیت وجود دارد.

 در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اساتید مدارس علمیه خورموج به دست مدیر حوزه علمیه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha