جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
1.jpg

حوزه/ امام جمعه شهرستان گرمی با اشاره به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه، گفت: اساتید خواهر حوزوی خالصانه در مسیر تربیت فرزندان این جامعه در تلاش و کوشش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌ یدالله صفری ظهر امروز در آیین گرامیداشت مقام معلم که در مدرسه علمیه تخصصی ولی‌‍ عصر(عج) گرمی برگزار شد، به تبیین ارزش و جایگاه معلم و استاد پرداخت و گفت: جایگاه معلم بسیار بزرگ‌تر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است و معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی هستند.

وی افزود: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گرانبهاترین امانت الهی است پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار می‌باشد چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

امام جمعه گرمی به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و بیان داشت: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

حجت‌الاسلام‌ صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهم ترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

اساتید حوزه علمیه خواهران خالصانه در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند

اساتید حوزه علمیه خواهران خالصانه در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند

اساتید حوزه علمیه خواهران خالصانه در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha