یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم

حوزه/مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با تصریح بر این که قم تنها ۵ هنرستان تخصصی فنی دارد؛ از در دست طراحی و احداث پنج هنرستان جدید در دیار کریمه اهل بیت (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در آیبن معنوی کلنگ زنی هنرستان مرحوم حاج حسین وارثی با ابراز خرسندی از تعامل و همدلی مدیران استانی در مسیر رشد ساخت مدرسه و هنرستان در سطح استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان سراسر کشور تصریح داشتند که آموزش و پرورش تامین کننده نیروی انسانی برای کل کشور است و از این رو می توان به اهمیت تداوم جهاد مدرسه سازی پی برد.

وی با تقدیر از خانواده وارثی یادآور شد: متاسفانه سرانه آموزشی استان در وضعیت مطلوبی نیست و همچنان نیاز به توجه ویژه به همه مناطق قم بویژه مناطق وسیع و پرجمعیتی مانند پردیسان داریم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان ضرورت تربیت نیروی متخصص در آموزش و پرورش گفت: سیاست دولت، توسعه ساخت هنرستان در سال های اخیر بوده است.

اجتهادی با اشاره به این که قم تا چند ماه گذشته تنها چهار هنرستان تخصصی فنی یعنی هنرستان های قدس، حضرت ولیعصر (عج)، والفجر و شهید چمران را داشت گفت: بحمدالله در دهه فجر سال گذشته و با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش شاهد افتتاح هنرستان معظم حضرت امام رضا (ع) در منطقه بلوار ۱۵ خرداد قم بودیم؛ ضمن آن که در حال حاضر نیز پنج هنرستان جدید در استان در دست طراحی و احداث است.

وی ابراز امیدواری کرد رشد بیش از ۵۰ درصدی جهاد مدرسه سازی قم در یک سال اخیر، با تلاش و کوشش مضاعف مسئولان و خیران همچنان تداوم یابد.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha