سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
دهه کرامت

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از فعالیت ۱۴۲۳ مبلغ و ۲۳۶ گروه تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان در ویژه برنامه های ایام دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام علی محمد مقدادی پارسا، مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از فعالیت ۱۴۲۳ مبلغ و ۲۳۶ گروه تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان در ایام دهه کرامت خبر داد و برنامه های مدارس در این ایام را تبیین کرد.

وی برگزاری جشن ولادت حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در مدارس علمیه، تشرف طلاب برادر به صورت جمعی به حرم مطهر رضوی و برگزاری جشن های در سایه سار خورشید را از جمله ویژه برنامه های دهه کرامت برشمرد و تصریح کرد: در این ایام تلاش می شود تا از فرزندان دختر اساتید و طلاب به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) تجلیل صورت گیرد.

مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان از برنامه ریزی برنامه هایی با همکاری و تعامل مدارس آموزش پرورش و مدارس علمیه در این ایام خبرداد و خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت جشن چشمه های نور در مجتمع های مسکونی طلاب از جمله مجتمع های ثامن الائمه(ع)، مجتمع بقیه الله(عج)، مجتمع امام رضا(ع) و ... برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مقدادی پارسا ادامه داد: بازخوانی بیانات و دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره امام رضا(ع) در قالب مطالعه کارگاهی کتاب «غریب پیروز» در مدارس علمیه و همچنین برگزاری سلسله جلسات و سخنرانی ها با استفاده از اساتید و مبلغین در موضوعات مرتبط با امام رضا (ع) از قبیل آشنایی با سیره امام رضا (ع) آموزه ها و کارکردها، آداب زیارت واهمیت زیارت در اسلام، جایگاه توسل در اسلام و جواب به شبهات مربوطه و سبک زندگی رضوی در دستور برنامه ها قرار دارد.

وی با بیان این که در این ایام نشست های تخصصی با حضور اساتید با موضوعات مختلف مرتبط با دهه کرامت و برپایی ایستگاه صلواتی در مجامع عمومی برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: در این ایام ۱۴۲۳ مبلغ در دهه کرامت در قالب ۲۳۶ گروه تبلیغی جهادی با مشارکت ۴۵۰۰ جهادگر طلبه در عرصه های خدمات تبلیغی و اجتماعی فعالیت می نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha