پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خلیلی

حوزه/ معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: دستگاه قضایی حامی جدی جریان تولید در کشور است و ما به دنبال رفع موانع فراروی جهش تولید بر اساس وظایف قانونی خود هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی طی سخنانی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران، ضمن تاکید بر لزوم رفع موانع و مشکلات در حوزه جهش تولید، ابراز داشت: با احصای چالش‌ها و شناسایی معضلات مرتبط با حوزه قضائی و اجرایی می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم و ما در این خصوص حامی جدی جریان تولید در کشور هستیم.

وی همچنین بر ضرورت اصلاح چرخه معیوب بخش‌های قضائی و تقنینی تأکید کرد و گفت: برای تحقق شعار سال نیازمند تقویت مشارکت مردمی و بخش خصوصی در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد هستیم و ما در این باره نیز برنامه های خوبی در دست اقدام داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ادامه داد: رونق اقتصادی زمانی تحقق پیدا می کند که قلمرو حضور مردم و بخش خصوصی را رشد و توسعه داده، از سوی دیگر به شکل مطلوب شیوه های نظارت دولتی و حاکمیتی را دنبال کنیم.

معاون اول دستگاه قضایی همچنین با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی شهرک شمس آباد گفت: امروز فقط مشکلات قضائی مورد بررسی قرار نگرفت بلکه به مسائل مختلف در حوزه رفع موانع پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha