پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تحریک لبیک پاکستان ملتان

حوزه/ مفتی محمد مظهر چشتی گفت: حمله اسرائیل به غزه، با وجود آتش بس دلیلی بر بزدلی مسلمانان است. جنایات اسرائیل فوری متوقف شود.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» به همت تحریک لبیک پاکستان تجمع و راهپیمایی «دفاع از قرآن و فلسطین» از اسکندری تا چهار راه سورج میانی ملتان برگزار شد.

در این تجمع چودری بلال نور رضوی رئیس تحریک لبیک ملتان، مفتی محمد مظهر حسین چشتی، علما و تعدادی از مردم شرکت کردند. شرکت کنندگان پلاکاردهایی را به همراه داشتند که روی آن شعارهای الجهاد الجهاد، ما مدافع و حافظ قرآن هستیم و غیره نوشته شده بود.

مفتی محمد مظهر حسین چشتی خطاب به شرکت کنندگان در این تجمع گفت: هتک حرمت به قرآن اقدامی غیرقابل تحمل است، به دلیل این اهانت، قلب میلیون ها مسلمان جریحه‌دار شده است. دولت باید پاسخ محکمی به سوئد بدهد.

وی در ادامه ضمن محکومیت حمله اسرائیل به غزه، با وجود آتش ، مسلمانان را بر حمایت از فلسطین تشویق کرد .

چودری بلال نور رضوی نیز اظهار داشت: هتک حرمت قرآن بزرگترین تروریسم جهانی است. ما تحت هیچ شرایطی نمی توانیم هتک حرمت به قرآن را تحمل کنیم. دولت پاکستان به روابط دیپلماتیک با سوئد فوری پایان دهد.

ملک ازهر احمد سندیله نامزد سابق پارلمان در این تجمع گفت: افرادی که در پارلمان نشسته اند، به مردم وفادار باشند و خواستار پاسخ جدی از پارلمان به سوئد باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha