پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ذ

حوزه/ برنامه‌های متنوع ورزشی همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، با مشارکت شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محمد امین شاهی مسئول کانون‌های تخصصی ورزشی بندرعباس به تشریح ویژه برنامه‌های ورزشی دهه کرامت پرداخت و اظهار داشت: همایش پیاده روی خانواده‌های امام رضایی با حضور مسئولان شهرستان بندرعباس و آحاد مردم از میدان محله شهرک توحید جنب هیئت فرهنگی آغاز و تا مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار و همچنین در این مراسم موکب‌های پذیرایی، نقاشی کودکان هم برپا شد.

وی افزود: در مراسم پیاده‌روی خانواده‌های امام رضایی محله شهرک توحید قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای ۴ نفر و اهدای یک دوچرخه و جوایز نفیس انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ورزشی دهه کرامت همایش پیاده‌روی خانواده‌های رضوی و عاشقان امام مهربانی‌ها در کوهستان پارک پنجه علی همراه با اهتزاز پرچم امام رضا(ع) بود.

شاهی گفت: یک دوره مسابقات بومی محلی در رشته «طناب کشی و سنگ چلکا» به مناسبت دهه کرامت نیز در محله نخل پیرمرد برگزار شد.

مسئول کانون‌های تخصصی ورزشی دفتر آستان قدس رضوی در بندرعباس یادآور شد: همزمان با تولد حضرت معصومه(س)، ۳ نفر از دختران محله نخل پیرمرد که در مسابقات کاراته آسیایی در اصفهان سال ۱۴۰۲ مقام کسب کرده بودند هم از سوی کانون خدمت رضوی تقدیر شدند.

شاهی ابراز کرد: به مناسبت دهه کرامت، ۲ پایگاه ورزش رضوی در محلات با حکمی از سوی کانون خدمت رضوی شهرستان بندرعباس در محله نخل پیرمرد و شهرک توحید آغاز به کار کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha