پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که حذف معاونت فرهنگی در وزارت ورزش بسیار غلط است، گفت: اگر معاونت فرهنگی را حذف کنند این ورزشکاران در میدان ورزش آزاد و رها هستند و اگر به گناهی مرتکب شدند این مسئولان هستند که باید جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت فرهنگ در ورزش اظهار داشت: انسان ورزشکار زمانی که ورزشی را دنبال می‌کند و در آن ورزش به توان و قدرت دست پیدا می‌کند، اگر این توان و قدرت را رنگ معنوی بدهد، انگیزه‌ها چندبرابر می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که در دنیا هستند برای وطن خودشان یا شهرت خودشان ورزش قهرمانی را انجام می‌دهند، اما اگر ما به این کارها رنگ و بوی فرهنگی بدهیم؛ یعنی هم برای وطن، هم برای‌خدا و هم برای عزت ایران و انقلاب باشد، ورزشکاران توان بیشتری احساس می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل تصریح کرد: تضعیف فرهنگ میدان را برای گناه باز می‌کند، ضعف فرهنگ موجب می‌شود خیلی از ورزشکاران در داخل وقتی به خارج کشور می‌روند، جلوه گناه آن‌ها را می‌گیرد، به‌طوری‌که پناهنده می‌شوند؛ اما برخی از افراد هم پاک رفتن و پاک برگشتند. وی با بیان این که حذف معاونت فرهنگی در وزارت ورزش بسیار غلط است، تصریح کرد: اگر معاونت فرهنگی را حذف کنند این ورزشکاران در میدان ورزش آزاد و رها هستند و اگر به گناهی مرتکب شدند این مسئولان هستند که باید جوابگو باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha