پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ حضور سفیران کریمه اهل بیت

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار سفیران کریمه اهل‌بیت(س) گفت: وجود نورانی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها شهر قم را متحول کرد و چنان نورانیتی بخشید که حوزه علمیه آن بیش از هزار سال ماندگاری پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام دهه کرامت سفیران و خادمان بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت میهمان درس خارج آیت الله اعرافی شدند و با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

ماندگاری حوزه علمیه قم مدیون وجود نورانی حضرت معصومه (س) است

آیت‌الله اعرافی در این دیدار ضمن تقدیر از خادمان و کارگزاران حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: قبل از ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم، این شهر یک حوزه بزرگ بود که بزرگانی از اصحاب اهل‌بیت در این شهر بودند؛ ولی وجود نورانی حضرت معصومه (س) این شهر را متحول کرد و نورانیتی به این شهر بخشید که حوزه علمیه آن بیش از هزار سال ماندگاری پیدا کرده است.

وی حرم مطهر بانوی کرامت و حوزه علمیه را روح شهر مقدس قم دانست و افزود: به برکت وجود حضرت معصومه (س) انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و معارف از این کشور به سایر نقاط جهان نشر پیدا کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و انتشار معارف اهل‌بیت از قم به سایر نقاط جهان آغاز راه است و به فضل خداوند متعال پیروزی‌های بیشتری در راه است.

ماندگاری حوزه علمیه قم مدیون وجود نورانی حضرت معصومه (س) است

اعزام سفیران کریمه به ۴۵ کشور

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اعزام سفیران کریمه اهل‌بیت به ۴۵ کشور دنیا و جای‌جای ایران اسلامی در دهه کرامت گفت: حضور در مراکز آموزشی، درمانی، خدماتی، نظامی و تولیدی از برنامه‌های سفیران کریمه در مناطقی است که اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به ارادت ویژه‌ای که علما به حرم مطهر بانوی کرامت داشته و دارند گفت: امروز این آستان مقدس به مرکز مهمی برای نشر معارف اهل‌بیت تبدیل شده و باتوجه‌به رسالتی که برای خود قائل است در امور فرهنگی و اجتماعی نیز فعال است و تلاش می‌کند شخصیت حضرت معصومه (س) را بیش از گذشته به مردم معرفی کند.

همچنین در این دیدار به هشت نفر از طلاب حوزه علمیه قم شال سبز حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha