پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیات و روایات بر اهمیت و جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام تأکید کرد که متأسفانه این فریضه الهی در جامعه ما مغفول مانده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این دیدار، آیت الله سیفی مازندرانی ضمن تبریک به دکتر محمد منان رئیسی، از انتخابشان به عنوان نماینده قم با مشی انقلابی ابراز خرسندی کرد و در ادامه دو توصیه مهم در مورد نقش مجلس در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پرهیز از اختلاف و انشقاق میان نمایندگان مجلس داشت.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیات و روایات، بر اهمیت و جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام تأکید کرد که متأسفانه این فریضه الهی در جامعه ما مغفول مانده است.

آیت الله سیفی مازندرانی بر لزوم تشکیل "وزارت امر به معروف و نهی از منکر" در نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و افزود که این وزارتخانه می تواند شاخه های مختلفی مانند مقابله با فساد اداری، رشوه خواری، اختلاس، منکرات سیاسی و ارتباطات با کشورهای معارض نظام را داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین از برخی اختلافات میان نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی گلایه کرد و آن را بزرگترین ضربه به پیکر نظام جمهوری اسلامی دانست که این موضوع، رهبر معظم انقلاب را نیز متأثر و متأسف می کند.

در ادامه این دیدار، دکتر منان رئیسی ضمن تأیید اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر، بر ضرورت پیگیری این امر مهم تأکید کرد و افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس می تواند متولی این موضوع باشد.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت رویکرد تمدن سازی اسلامی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: قوانین مصوب در مجلس باید بسترساز اقامه کامل شریعت و تمدن اسلامی باشد. برای همین باید نمایندگان از مشاوران و کارشناسان متخصص و متعهد در این زمینه بهره گیرند.

منان رئیسی ابراز امیدواری کرد که در مجلس دوازدهم، گفتمان سازی تمدن اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و نمایندگان همسو با این گفتمان بتوانند قدم های مؤثری در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بردارند.

در پایان این دیدار، آیت الله سیفی مازندرانی از دکتر منان رئیسی و سایر نمایندگان خواست که با انگیزه خالص و پاک و در جهت رضای خداوند و خدمت به مردم گام بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha