پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام طه توکلی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در سال‌های اخیر همگان به عینه می‌بینیم که دشمن با استفاده از رسانه‌های بی‌شمار خود به دنبال القاء یأس و ناامیدی در کشور می‌باشد، بنابراین رسانه‌های داخلی باید در مقابل این جنگ نرم دشمن بی تفاوت نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش روز روابط عمومی امروز در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام طه توکلی در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سخنانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه درباره اهمیت نقش رسانه‌ها سخنان بسیار مهمی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کار اطلاع رسانی و رسانه یکی از مبانی انقلاب اسلامی است و می‌توانیم با استفاده از رسانه و فضای مجازی آرمان‌های والای این انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

حجت الاسلام توکلی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: به برکت علم رسانه و نیز ارتباطات می‌توان توطئه های دشمنان را خنثی نمود بنابراین آشنایی و شناخت درست از رسانه و جنگ رسانه‌ای باید یکی از اولویت‌ها ‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در سال‌های اخیر همگان به عینه می‌بینیم که دشمن با استفاده از رسانه‌های بی‌شمار خود به دنبال القاء یأس و ناامیدی در کشور می‌باشد، بنابراین رسانه‌های داخلی باید در مقابل این جنگ نرم دشمن بی تفاوت نباشند.

حجت الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید نقش پرسشگر داشته باشند و همواره به دنبال مطالبات جامعه اسلامی و مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha