جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی به جای مقابله با اسرائیل غاصب به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی با صهیونیست‌ها هستند که این مایه شرمساری برای مسلمین می‌باشد.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت در سخنانی اظهار داشت: شناخت ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) می تواند چراغ راه و زندگی همه بشریت به ویژه مسلمین باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و فلسطین، تصریح کرد: متاسفانه قریب به ۷ ماه از تجاوزگری رژیم غاصب علیه مردم غزه می‌گذرد، 7 ماهی که همراه با سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی بوده است.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: باید اذعان کرد که مایه شرمساری است که چند میلیون صهیونیست این گونه جهان اسلام با جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی را بدین طریق شکنجه می‌دهند و به راحتی و در مقابل دیدگان همگان دست به نسل کشی مسلمانان در غزه و حتی دیگر نقاط جهان می‌زنند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: تا زمانی که کشورهای اسلامی به وحدت واقعی یعنی هم همان وحدتی که مد نظر خداوند متعال و قرآن کریم و رسول خدا (ص) می‌باشد نرسند، هرگز نباید امیدی به نجات مردم غزه از زیر بار ظلم و ستم صهیونیست‌ها داشت.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی به جای مقابله با اسرائیل غاصب به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی با صهیونیست‌ها هستند که این مایه شرمساری برای مسلمین می‌باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: بی‌گمان اگر تمامی کشورهای جهان اسلام همانند ایران و یمن در مقابل اسرائیل غاصب موضع قاطع و محکمی می‌گرفتند امروز اثری از رژیم جعلی اسرائیل نبود، ولی متاسفانه اینگونه نیست و برخی از سران خودفروخته کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس امروز در عمل به اسلام و و دستورات خدا و قرآن خیانت می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود یادآور شد: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی وحدت و قرآنی در میان مسلمین شکل نگیرد، نباید انتظار داشت که نسل کشی مسلمانان غزه به دست صهیونیست‌ها متوقف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha