جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
13

حوزه / حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری گفت: مبارزه مستمر با منکرات و ناهنجاری ها و معاصی یک تکلیف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری در نشست ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه علاوه بر اقامه نماز ما وظیفه اقامه کردن دین، نماز، عدل و حجاب را داریم، ابراز کرد: باید بدانیم برپایی نماز با همت و تلاش همگانی صورت گیرد، تا این مهم به حرف اول جامعه تبدیل شود.

وی با تأکید بر لزوم مبارزه مستمر با منکرات و ناهنجاری‌ها و معاصی در جامعه به عنوان یک تکلیف، گفت: بر اساس قرآن کریم، نماز از فحشاء، منکر و گناهان بزرگ جلوگیری می‌کند و چنانچه با تأمین زیرساخت‌های لازم شاهد حضور پرشکوه جوانان در مساجد باشیم، بی‌شک با این تحول، افراد تمایلی برای حرکت به سمت منکرات ندارند.

امام جمعه دلیجان، با بیان اینکه باید حجاب را به عنوان یکی از مهم‌ترین معروف‌ها در جامعه معرفی و بر اهمیت آن تأکید کرد، یادآور شد: بانوان محجبه با اقتدار باید در جامعه حضور پیدا کنند که خود بهترین نوع اقامه حجاب است.

وی همچنین تعداد مساجد را مهم‌ترین نشانه شهر دینی دانست و ابراز کرد: مساجد باید بهترین و زیباترین بناها را داشته باشند و در دل جمعیت باشند، از این رو رسیدگی به مساجد و مصلاها باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha