جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 1156722
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
نشست فرهنگی و پژوهشی در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: نقش زنان در ارتقاء معنویت خانواده بسیار حیاتی است و با ایفای این نقش می‌توانند باعث ایجاد یک محیط معنوی و پویا در خانواده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، خانم لیلا نظری روز دوشنبه در نشست فرهنگی و پژوهشی که با موضوع بررسی نقش مهم و بارز همسران در ارتقاء وتعالی خانواده در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار شد، اظهار داشت: زنان نقش بسیار مهمی در ارتقاء معنویت و روحانیت در خانواده دارند، این نقش بر پایه ارزش‌ها، اقدامات و ارتباطات آن‌ها با اعضای خانواده ساخته می‌شود.

وی با اشاره به روش‌هایی ارتقاء معنویت خانواده، افزود: زنان در مرحله اول باید به تقویت بنیه جسمی و سپس روحی خود بپردازند و در صورت سلامت روان و جسم می‌توانند نقش همسری و مادری خود را به نحو احسن انجام دهند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، تصریح کرد: زنان می‌توانند با نشان دادن ارزش‌های اخلاقی و روحانی خود همچون صداقت، مهربانی، عدالت و بخشش در محیط خانواده، به عنوان نمونه‌های الهی در خانواده عمل کنند.

وی با اشاره به شرکت زنان در فعالیت‌های مذهبی مانند نماز، مراسم دینی، و خدمات اجتماعی، گفت: زنان می‌توانند لذت این تجربیات را به خانواده انتقال دهند و آن‌ها را به معارف دینی علاقه‌مند کنند.

نظری ابراز کرد: نقش زنان در ارتقاء معنویت خانواده بسیار حیاتی است و با ایفای این نقش باعث ایجاد یک محیط معنوی و پویا در خانواده می‌شود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha