چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله ایروانی قم گفت: این مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ در دو مقطع تحصیلی سطح دو (کارشناسی) و مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) از بین علاقه‌مندان و واجدین شرایط طلبه می پذیرد.

خانم عسگری وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: مدرسه‌علمیه تخصصی آیت الله ایروانی (ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ در دو مقطع تحصیلی سطح دو (کارشناسی) و مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) از بین علاقه‌مندان و واجدین شرایط طلبه می پذیرد.

وی در رابطه با رشته های سطح سه بیان کرد: این مدرسه در سه رشته مدرسی ادبیات عرب، مدیریت آموزشی و فلسفه اسلامی پذیرای بانوان طلبه است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله ایروانی قم با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در مقطع سطح دو ۵۰ نفر است، اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در سطح سه در هر رشته حداکثر ۱۵ نفر است.

وی ادامه داد: مدرسه‌ علمیه تخصصی آیت الله ایروانی (ره) با هدف تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی و تحقق سند چشم انداز حوزه علمیه خواهران ۱۴۱۴ فعالیت می‌کند و در این راستا برنامه‌های متعدد فرهنگی، تربیتی و قرآنی دارد.

عسکری وزیری با تاکید بر رویکرد قرآنی این مدرسه گفت: برای طلاب از بدو ورود دوره‌های روانخوانی، مربی قرآن کودک و نوجوان، مربی حفظ و مربی آموزش قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفاه خواهران طلبه مهد کودک نیز فراهم شده است، تصریح کرد: این مدرسه با توجه به ساختاری که دارد محیطی آرام و معنوی را خواهران طلاب ایجاد کرده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله ایروانی قم با اشاره به اینکه سعی می‌شود که از طلاب مدرسه در چرخه تدریس، امور اجرایی و اداری استفاده شود، گفت: مسئولان و کادر اجرایی مدرسه بیش از آن که خود را کارشناس و کادر بدانند خود را خادم طلاب می‌دانند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۶۲۸۰۲۳ تماس بگیرند و برای ثبت نام از طریق سایت paziresh.whc.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha