چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دکتر سیدمرتضی نبوی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آموزه‌های دینی ما و در نگاه بزرگان ما به کتاب و کتاب‌خوانی توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تازه‌های نشر این دانشگاه آشنا شد.

دکتر سید مرتضی نبوی در این بازدید با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های علمی، بین المللی و فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب بر اهمیت فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد و گفت: پویایی هر جامعه‌ای بستگی به رشد فرهنگی آن جامعه دارد و در این میان توجه به کتاب و ترویج کتاب‌خوانی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد؛ در آموزه‌های دینی ما و در نگاه بزرگان ما به کتاب و کتاب‌خوانی توجه ویژه‌ای شده است و باید این مسئله به یکی از ارکان زندگی خانواده و جامعه اسلامی بدل گردد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات حکیمانه خویش همیشه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تاکید دارند و می‌فرمایند «تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده‌اند» و ما باید با توجه و حمایت ویژه برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش کنیم.

در این بازدید مهدی محمدی شجاعی، رئیس انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب نیز با تقدیر و تشکر از حضور دکتر سید مرتضی نبوی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به بیان گزارشی از تازه‌های نشر این انتشارات پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha