چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
موسی پور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پاسداشت ایام الله از وظایف اصلی این شورا است چرا که ایام الله هویت انقلاب اسلامی است و به انحراف کشیدن یا به فراموشی سپردن آن به معنای انحراف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین موسی پور امروز در جمع فعالین فرهنگی استان بوشهر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به وظایف این نهاد، اظهار داشت: پاسداشت ایام الله از وظایف اصلی این شورا است چرا که ایام الله هویت انقلاب اسلامی است و به انحراف کشیدن یا به فراموشی سپردن آن به معنای انحراف انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به آیه ۳۲ سوره حج، خاطرنشان کرد: شعائر الله منحصر به مناسک حج نیست بلکه هر آنچه را که خداوند متعال بدان امر کند، مصداق شعائر دین می باشد که بارزترین آن پاسداشت ایام الله است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به ایجاد ساختار و جایگاه تشکیلاتی این نهاد در استان ها، افزود: حل این مسئله از جمله فعالیت های در دست اجرای این نهاد است که در هر شهرستان مسئول شوررای هماهنگی با مجموعه ای به عنوان ستاد برگزاری مراسمات تشکیل خواهد شد که این ساختار مردم پایه بوده و بر اساس اساسنامه و یک دستورالعمل در سطح کشور اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در پاسخ به جزیره ای عمل کردن دستگاه های فرهنگی، ابراز کرد: پیشنهاد تشکیل ستاد فرهنگی برای ایجاد هماهنگی کلی بین دستگاه های فرهنگی مطرح شد که با توجه به مشکلات پیش رو تاکنون اجرایی نشده و این مسئله باید به صورت ساختاری حل شود ولی مسئولان و مدیران مربوطه می توانند تا اجرای این طرح با مدیریت خود مانع از اجراهای جزیره ای شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رابطه با فعالیت های حوزه کودک و نوجوان، تأکید کرد: در بحث شعارها و جلوه ها حضور کودکان و نوجوانان مؤثر است و باید در هر شهرستان کمیته اختصاصی تشکیل و مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان توجه به تبلیغات نرم افزاری را از مواردی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و یارآور شد: برای برپایی یک اجتماع مجموعه ای از ابزارها و فعالیت ها لازم است که متاسفانه تبلیغات نرم‌افزاری به دلیل عدم تناسب زیرساخت ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha