شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1157247
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
رئیس جمهور وارد استان مازندران شد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به استان مازندران گفت: بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی از کارگاه و کارخانه و مراکز مهم تولیدی در استان که دچار تعطیلی و رکود شده بود در سفر اول به استان فعال شدند و زمینه اشتغال را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در نخستین ساعت حضور خود در فرودگاه شهدای ساری در استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ظرفیت کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ظرفیت دریا و جنگل از جمله ظرفیت‌های این استان است.

وی با بیان اینکه استان مازندران از استان‌هایی است که از نظر جغرافیایی نزدیک به پایتخت است و زمینه‌های بسیاری برای رشد و پیشرفت دارد، افزود: وجود دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز علمی، وجود شخصیت‌ها و مفاخر در استان از جمله ظرفیت‌هایی است که در کشور می‌درخشند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما مرهون تاریخ و تمدن و دینداری مردم استان مازندران هستیم، تصریح کرد: این استان دارای نیروی کارآمد و مخلص است که می‌تواند زمینه و بستر و رشد اقتصادی در استان فراهم کند.

وی افزود: به‌حمدالله در دور اول سفر اقدامات خوبی انجام شد و دولت در این دور مصوبات دور اول را رصد می‌کند و تأثیر اقدامات انجام شده در مسیر رشد استان را بررسی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه در راستای اجرای مصوبات سفر اول به استان در ایجاد مسکن، اشتغال و رشد تولید، اقداماتی انجام شده است، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی از کارگاه و کارخانه و مراکز مهم تولیدی در استان داشتیم که متأسفانه راکد شده بود و در سفر اول به استان این کارخانجات فعال شدند و زمینه اشتغال خوبی را فراهم کرده است.

وی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عرض سلام و ارادت کرد و گفت: امیدوارم در این سفر بتوانیم در رفع بخشی از نیازهای استان گام‌هایی را برداریم.

گفتنی است رئیس جمهور در اولین بازدید خود در شرکت صنعت چوب و کاغذ مازندران حضور خواهد یافت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha