شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه پارسیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا قانون جوانی جمعیت را قانونی خوب توصیف کرد و گفت: از مردم شریف می‌خواهیم در فرهنگ سازی تحکیم خانواده و فرزندآوری اقدام نمایند، گفتمان سازی پیش نیاز ایجاد نهضت ملی در افزایش جمعیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پارسیان به امامت حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا در مصلای امام خامنه ای (مدظله‌العالی) برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام به تفسیر آیات ۸ و ۹ سوره تکویر پرداخت و بیان داشت: ازدیاد نسل و تشویق به ازدواج به هنگام از دستورات صریح اسلام است و امام رضا علیه السلام در سیره گفتاری و رفتاری خود مکرر بر تشکیل خانواده ازدواج به هنگام فرزندآوری مهریه سبک تاکید داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا قانون جوانی جمعیت را قانونی خوب توصیف کرد و افزود: از دولت و مجلس می‌خواهیم نسبت به اجرایی شدن کامل این قانون همت بگمارند از مردم شریف می‌خواهیم در فرهنگ سازی تحکیم خانواده و فرزندآوری اقدام نمایند، گفتمان سازی پیش نیاز ایجاد نهضت ملی در افزایش جمعیت است

امام جمعه شهرستان پارسیان به مسئله مهاجرت پذیری آگاهانه اشاره و بیان داشت: با توجه به حضور چندین میلیون اتباع از کشورهای مسلمان همسایه در ایران انتظار می‌رود مسئولان از این ظرفیت برای رفع دغدغه نسبت به کاهش جمعیت استفاده نمایند.

وی در بخش دیگری ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، بیان داشت: خرمشهر امروز ما جنگ شناختی و فرهنگی است؛ همگان باید راه شهید جهان‌آرا و شهید بهنام محمدی‌ها را الگوی خود قرار داده و در مقابل دسیسه دشمن که به دنبال ناامید سازی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است ایستادگی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا از نمایندگان مجلس آینده خواست در انتخاب هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها شایسته سالاری را محور قرار دهند و با جدیت راه‌های فسادزا را ببندند تا کشور وضعیت بهتر اقتصادی را شاهد باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha