شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه سرعین

حوزه/ حجت‌ الاسلام علی‌پور گفت: مهم‌ترین وظایف منتخبان مجلس این است که با قانون اساسی، اسناد بالادستی کشور، وظایف خودشان، قوانین کشور و با گفتمان امام راحل آشنا بشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌ الاسلام محمد شیرعلی‌پور امام‌جمعه سرعین در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به آغاز به کار مجلس دوازدهم با حضور ۱۷۴ منتخب جدید، به ارائه توصیه‌هایی به این نمایندگان پرداخت و اظهار داشت: مهم‌ترین وظایف منتخبان مجلس این است که با قانون اساسی، اسناد بالادستی کشور، وظایف خودشان، قوانین کشور و با گفتمان امام راحل آشنا بشوند.

امام‌جمعه سرعین با تأکید بر لزوم دوری از حواشی و توجه به مسائل اصلی، گفت: نمایندگان باید از حواشی دور باشند و به مسائل اصلی توجه کنند و برنامه‌هایی که به نفع مردم است را به کار بگیرند.

حجت الاسلام شیرعلی‌پور با بیان اینکه زمان تبلیغات انتخاباتی به پایان رسیده است و امروز زمان کار است، یادآور شد: اکنون زمان رفاقت برای خدمت است نه رقابت با دولت، نمایندگان باید با همدیگر رفاقت کنند و برای مردم خدمت کنند نه اینکه با همدیگر به رقابت مشغول باشند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، ابراز کرد: باید برای مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باتوجه‌به شعار سال و تأکیدات رهبری، اقدامات لازم توسط مسئولان و نمایندگان انجام شود و با فعالیت جهادی خود جواب اعتماد مردم را بدهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha