شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/  دیدار رئیس جمهور با جمعی از خانواده شهدای مازندران

حوزه/ رییس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: دولت تلاش دارد با حضور در استان‌ها به صورت میدانی مسائل و مشکلات را رفع کرده و در این زمینه پیگیری مجدانه ای در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سپهر خلجی در پایان سفر هیئت دولت به استان مازندران با تأکید بر اهتمام دولت برای حل مشکلات استان ها با حضور میدانی رئیس جمهور و وزرا، گفت: پیش از سفر هیئت دولت، مباحث به صورت استانی مورد توجه قرار گرفته و راهکارهایی برای حل مشکلات ارایه می شود و در سفر اصلی مصوباتی مشخص می شود تا کارها بهتر دنبال گردد.

وی با اشاره به این که بیش از ۷۰ درصد اعتبارات سفر اول دولت به استان مازندران تحقق پیدا کرده است، افزود: در سفر دوم نیز متناسب با مسائل استان اعتباراتی در نظر گرفته شد.

خلجی با بیان اینکه دولت می کوشد با حضور در استان‌ها به صورت میدانی مسائل و مشکلات را رفع کند، گفت: مازندران سابقه دیرینه‌ای در دفاع از انقلاب دارد و از سوی دیگر مازندران استان با ظرفیت در حوزه منابع طبیعی به شمار می‌رود ومیزبانی از مسافران میلیونی نشان می‌دهد که این استان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی بیان داشت: خوشبختانه نرخ بیکاری استان در پاییز سال قبل به ۵.۱ درصد کاهش یافت و همچنین در سال قبل ۶۳ هزار نفر شغل ایجاد شد که با رشد ۱۲۸ درصدی روبرو بوده است.

خلجی با بیان این که رشد اقتصادی استان ۴.۱ مثبت شده است، یادآور شد: جذب ۹ فرصت سرمایه‌گذاری با ارزش ۱۶۴ میلیون دلار و افزایش محصولات دانش بنیان به ۹۰۰ محصول از جمله دستاوردهای دولت در استان مازندران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha