یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
هفته جمعیت

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: فروپاشی خانواده ها و از دست دادن نسل جوان، قدرت کشورهای اروپایی را تضعیف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت هفته جمعیت، صبح امروز نشستی با سخنرانی خانم خرم، از اساتید مدارس علمیه شهرستان ساوه و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، خانم خرم به بحث جریان شناختی تحولات جمعیتی پرداخت و گفت: این روند و جریان از تحولات کشورهای غربی بعد از انقلاب جنسیتی و آمارسازی در کتب آلفرد کنیزی و تولید انبوه وسایل ضد بارداری و تولید و ظهور فیلم های جنسی و همجنسی و همچنین قانون طلاق بی دلیل افزایش یافت.

وی تصریح کرد: فروپاشی خانواده ها و از دست دادن نسل جوان، قدرت کشورهای اروپایی را تضعیف کرده است؛ به صورتی که قدرت های غربی تصمیم به اصلاح روند گذشته خود کردند و علاوه بر آن اقدام به تخریب روند سایر کشورها به خصوص کشورهای اسلامی و ادامه سبک زندگی جدید غربی نمودند.

در پایان خانم خرم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رشد جمعیت و بحران جمعیتی کشور، گفت: باید که سبک زندگی اسلامی ترویج پیدا کند تا بر مبنای این سبک اسلامی، ازدواج بهنگام و آسان صورت بگیرد و فرزندآوری تقویت و خانواده ها به آن تشویق شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha