یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1158066
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
بابا رضا

حوزه/ اجتماع بزرگ بابارضایی‌ها در شهر یزد برگزار شد که با حضور پرشور مردم همراه بود. در این مراسم که تنها یک هفته بعد از انتشار نماهنگ بود. کودکان به همراه خانواده‌هایشان شعر بابارضا ۲ را از حفظ با روح الله رحیمیان همخوانی کرده و تصویری بی نظیر از شادی و نشاط حلال را خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، اجتماع بابارضایی‌ها همزمان با دهه کرامت در شهرهای مختلف ایران برگزار شده است. تاکنون اجتماع‌های متعدد بابارضایی‌ها در اکثر استان‌های کشور برگزار شده است و روح‌الله رحیمیان و عوامل سازنده این نماهنگ به دعوت مردم در شهرهای مختلف حضور پیدا کردند و به اجرای برنامه پرداختند. البته در بسیاری از شهرها هم مردم خودجوش در ایام دهه کرامت جشن‌های بابارضایی را بدون حضور مداح و یا عوامل این پویش برگزار کردند که نشان از استقبال بالای مردم از این نماهنگ است.

در روزهای اخیر اجتماع بزرگ بابارضایی‌ها در شهر یزد برگزار شد که با حضور پرشور مردم همراه بود. در این مراسم که تنها یک هفته بعد از انتشار نماهنگ بود. کودکان به همراه خانواده‌هایشان شعر بابارضا ۲ را از حفظ با روح الله رحیمیان همخوانی کرده و تصویری بی نظیر از شادی و نشاط حلال را خلق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha