یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1158092
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
دهه کرامت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: مطالعه احادیث حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) قلب را نورانی و مصفا می‌کند.

خانم عاطفه انصاری، مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: بشر، امروز بیش از هر زمان نیازمند توجه به مفهوم کرامت است تا آن را در زندگی خود که توسط روزمرگی، سرعت و بی‌توجهی به ارزش‌های انسانی و الهی در جریان زندگی مدرن محاصره شده به کار گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان مسلمان ذاتاً نیازمند شادی هستند، افزود: یکی از بهترین زمینه‌های برطرف کردن نیاز شادی جوانان در بستر دین میلاد ائمه(علیهم السلام) است.

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان ضمن بیان اینکه امام رضا(علیه‌السلام) در فضائل سرآمد آفرینش بود، در عبودیت و بندگی خدا از همگان پیشی گرفته بود، تصریح کرد: سیره عملی این امام بزرگ راز و رمز رسیدن به مقامات بلند الهی و کسب فضائل است.

خانم انصاری در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت حضرت رضا(علیه السلام) مورد احترام همه مسلمانان است و زائران ایشان از همه مذاهب اسلامی گواه این است که وجوه شخصیتی این امام همام ظرفیت جذب حداکثری پیروان همه مذاهب اسلامی را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha