دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1158176
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
رئيس الجمهورية الايرانية السيد ابراهيم رئيسي

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به ملکوت اعلی پیوستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و آقای مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند.

سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 1
    ــــ بسمه تعالی ــــ شهادت نصیب می شود بر رحیق ــ بدانیم قدر شهیدان رفیق ــ کسی کو خدا را کند بندگی ــ رساند خدایش به بالندگی ــ خرامان بدیدار پروردگار ــ شتابد چون از بهر او کرده کار ــ