دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1158249
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
رهبر انقلاب و رئیس جمهور

حوزه/ ارزش نظام ولایت فقیه و رهبری روشن ضمیر در چنین بزنگاه‌های تاریخی است که روشن می‌شود. وجود رهبری به تنهایی نقطه کانونی آرامش، امید و انرژی پرقدرتی است که می‌تواند هر مانعی را از سر راه برداشته و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کند.

خبرگزاری حوزه | شهادت رئیس جمهور خدوم و هیات همراهش هرچند دلها را غرق در اندوه و غصه کرد، اما انقلاب اسلامی از این حوادث تلخ و جانکاه بسیار دیده و تجربه کرده است.

هنوز چندی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که ترورها آغاز شد و بزرگانی را به جوخه مرگ سپرد که هر کدام به تنهایی امیدی برای امام و امت بودند.

پس از آن جنگ آغاز شد و چه شهدای گرانقدری را که به مسلخ عشق نفرستاد، اما هیچ کدام از این حوادث دهشتناک نتوانست کوچکترین تزلزلی در اراده‌ ملت بزرگ ایران ایجاد کند.

نهال انقلاب اسلامی از دل این حوادث سر برآورد، رشد کرد و به چنان درختی تنومند تبدیل شد که دیگر هیچ حادثه‌ای را یارای گزند به آن‌ نمی‌رود.

امروز علل و عواملی که نظام اسلامی را از میان این حوادث جگرخراش به سلامت عبور داده، همچنان وجود دارد و تحمل این حادثه را آسان‌تر می‌کند.

هنوز خدا با ماست و ملت ایران و نظام اسلامی را حمایت و پشتیبانی می‌کند و نشانه‌های الطاف الهی بسیار است.

هنوز وحدت ملی زنده، پویا و پاینده است و هوشمندانه به وقت خطر مستحکم‌تر می‌شود.

هنوز رهبر معظم انقلاب با قدرت، امید و نشاط کشتی انقلاب اسلامی را کشتی‌بانی می‌کند و چشم به فرداهای روشن دارد. خدا، وحدت و رهبری سه رمز پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب بوده و هست و امروز پرفروغ‌تر از گذشه حضور دارند و این همه دلها را آرام و امیدوار می‌کند.

اما ارزش نظام ولایت فقیه و رهبری روشن ضمیر در چنین بزنگاه‌های تاریخی است که روشن می‌شود.

وجود رهبری به تنهایی نقطه کانونی آرامش، امید و انرژی پرقدرتی است که می‌تواند هر مانعی را از سر راه برداشته و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کند.

در این حادثه تلخ نیز هرچند سربازان صدیقی از فرزندان ملت بزرگ ایران در جوار رحمت حق آرمیده و پاداش زحمات جانفرسای خود را گرفتند، اما هیچ خللی در روند طبیعی نظام اسلامی ایجاد نشده و نخواهد شد؛ چراکه کاروان بزرگ انقلاب، رهبری حکیم و فرزانه دارد.

سر خم می سلامت، شکند اگر سبویی

اکبر مظفری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha