دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام ایمانی پور

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پیامی شهادت رئیس جمهور و یاران همراه وی را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران تسلیت گفت.

حجت الاسلام ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی شهادت خادم الرضا رئیس جمهور شهید را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:

ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتًا ۚ بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون
انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی، متعهد و پرتلاش کشورمان و همراهان بزرگوار ایشان واصل و منجر به تاثر و اندوهی وصف ناشدنی گردید. این پرورش یافته مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی، در مسیر خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تا آخرین لحظات حیات بابرکت خویش لحظه ای از این هدف مقدس و خداپسندانه غفلت نورزید. دفاع و صیانت سرسختانه و تحسین برانگیز رئیس جمهور مکتبی و شهیدمان از آرمان ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تلاش وافر ایشان جهت اتکا به توانایی ها و ظرفیت های عمیق داخلی در مسیر رشد و شکوفایی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، همواره زبانزد خاص و عام بود.

حمایت های بی دریغ شهید آیت الله رئیسی از عرصه فرهنگ و دیپلماسی فرهنگی، نام دولت سیزدهم را به عنوان مجموعه ای دغدغه مند در راستای عمل به منویات رهبر حکیم و معظم انقلاب اسلامی در این حوزه مهم ثبت و ضبط نمود.بدون شک تحمل این مصیبت سخت و جانکاه، برای دوستداران ایران اسلامی صعب و طاقت فرساست اما در روز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع)، در سایه توسل به این امام همام، در برابر تقدیر و امر مطاع پرورگار عالمیان سر تسلیم و رضا فرود می آوریم.

بدون شک تلاش های بی دریغ و خالصانه رئیس جمهور شهیدمان، ره توشه ای ارزشمند در حیات ابدی و جاوید ایشان خواهد بود. شهادت این خادم بزرگ ملت ایران را به حضرت صاحب الزمان(ع)، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (دام غزه)، بیت شریف و داغدار ایشان، خصوصا سرکار خانم دکتر علم الهدی و جناب آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس، همه اعضای محترم هیات دولت و سایر بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می کنم. همنشینی شهید آیت الله رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان با ائمه معصومین(ع)، امام راحل(ره) و ابرار و صالحین، دعای قلبی و عمیق همه ما در حق این شهید راه خدمت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha