دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
بشار اسد

حوزه/ بشار اسد گفت: از طرف خود و ملت سوریه، درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانش را تسلیت می گویم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با صدور پیامی گفت: از طرف خود و ملت سوریه درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانش را به حضرت آیت الله العظمی امام علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران و دولت و ملت دوست ایران از صمیم قلب تسلیت می گویم.

بشار اسد در پیام خود با تأکید بر همبستگی سوریه با جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آن مرحوم و همراهانش، این حادثه دردناک و ضایعه بزرگ ناشی از آن را تسلیت گفت.

وی گفت: اخلاص رئیس جمهور رئیسی در کار و انجام وظایفش باعث شد تا وی برای افتتاح پروژه ای حیاتی برای کشورش به استان آذربایجان شرقی سفر کند و در راه انجام وظیفه به درجه شهادت برسد.

رئیس جمهور سوریه افزود: ما با رئیس جمهور فقید کار کردیم تا روابط راهبردی بین سوریه و ایران همیشه پررونق باقی بماند و ما همیشه از سفر وی به سوریه به عنوان نقطه عطف مهم در این مسیر و همه دیدگاه ها و ایده هایی که او برای تقویت روابط در خصوص هر چیزی که به نفع مردم سوریه و ایران است ارائه کرد، یاد خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha