دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهید جمهور

حوزه/ صبح امروز جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم ضمن قدردانی از مردم که در ساعت‌های گذشته با دغدغه سلامتی رئیس جمهور ایران را دنبال و پیگیری می‌کردند، اظهار کرد: مردم حتماً در مراسم بزرگداشت و شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حضور پیدا کنند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی خادم، انقلابی، معنوی، روحانی و اندیشمند بود و باید گرامی داشت و مراسم شهادت این رئیس‌جمهور محبوب و خدوم به بهترین نحو برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان این سرزمین به دنبال طرح مباحث انحرافی و غیرواقعی هستند، بیان کرد: آنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ اما این را همه باید بدانند که شهادت عادت مردم ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: مردم نگران نباشند و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه مسائل در مسیر اصلی خودش دنبال می‌شود. همه چیز در امن و امان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم شهادت حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی در واقع حمایت از مسیر و اهداف انقلاب اسلامی است و یقیناً پاسخی به یاوه‌گویی دشمنان خواهد بود.

صدق در عمل و گفتار از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش را تسلیت گفت و اظهار کرد: صدق در عمل و گفتار از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود. او یک چهره معروف در دفاع از مظلومان عالم، دفاع از حقیقت، مظلومیت و انسانیت بود و برای همه عدالت‌خواهان دنیا و کسانی که دل در گرو تعالی بشریت داشتند، این مسئله آشکار و مشخص بود.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک چهره ماندگار در عرصه خدمت‌رسانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خدمت بی‌منت، تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری و ولایت از دیگر ویژگی‌های این رئیس جمهور محبوب و مردمی بود.

وی به ذکر خاطره‌ای از رئیس جمهور فقید ایران پرداخت و گفت: در زمان سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد زمانی که با هلی‌کوپتر به بازدید مناطق می رفتیم، در هر توقفی که وقتی ایجاد می شد، وقت اضافه خود را به نماز و خشوع و خضوع مشغول در برابر باری تعالی می شد.

احمدزاده گفت: او انسانی الهی بود که در منش و رفتارش با مردم و مسئولان الگو اخلاقی به تمام معنا بود. انسانی وارسته که شهادت حق ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه ما از این انسان بزرگ محروم شده ایم، گفت: ریاست جمهوری را تبدیل به خدمت به مردم کرد و به جای اینکه به دنبال عناوین و مقام های دنیوی باشد ریاست جمهوری را میدان جهاد در راه خدا و خدمت به مردم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور را تبدیل به کارگاه خدمت کرد.

بر پایه این گزارش ؛هم اکنون مراسم شهادت آیت الله رئیسی در حسینیه ثارالله یاسوج در حال برگزاری است.

همچنین روز سه شنبه مراسم شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خیابان جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha