دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب: ۲۳)

روح مطهر عالم و مجاهد خستگی ناپذیر، رئیس جمهور مردمی و دلسوز، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به کشور و مردم به ملکوت اعلی پیوست و قلوب ملت ایران و همه علاقه مندان به ایران و انقلاب اسلامی را در سوگ جانسوز و دردناکی نشانید.

شهید آیت‌الله رئیسی یکی از مدیران توانمند، صادق، پاکدست، متعهد، ساده زیست، وفادار و فدارکار نظام اسلامی بود که همه عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام و نظام اسلامی و سربلندی و پیشرفت کشور سپری کرد.

شهادت ایشان بار دیگر نشان داد که روحانیت شیعه و مدیران و مسؤولان متعهد نظام اسلامی برای خدمت به دین و ملت تا پای جان ایستاده و همه وجودشان را وقف اعتلای اسلام و کشور عزیزمان کرده اند.

شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در یکی از محروم ترین نقاط کشور و نه در کاخ ریاست جمهوری و پشت میز، نشانه روشنی از خدمت صادقانه وخالصانه و توجه ویژه ایشان به همه اقشار کشور به ویژه مناطق محروم است.

شهادت آیت‌الله رئیسی نه نخستین و نه آخرین شهادت ها در راه خدمت به اسلام و کشور خواهد بود. سربلندی و سرافرازی اسلام و ملت ایران، همواره نیازمند مجاهدت ها و فداکاری های انسان های بلند همت و متعهد و فداکاری است که برای خدمت به کشور و مردم تا پای جان ایستاده و برای همه گونه فداکاری آماده باشند و خوشبختانه در کشورمان چنین مدیرانی اندک شمار نیستند.

شهادت آیت‌الله رئیسی هرچند برای همه علاقه مندان به اسلام و نظام اسلامی و ایران عزیز، دردناک و ناگوار است اما هرگز در عزم و اراده ملت ایران برای آبادانی، پیشرفت مادی و معنوی و دفاع از مظلومان عالم در برابر ستمکاران مستکبر، خللی ایجاد نخواهد کرد و فرزندان این مرزو بوم راه ایشان را ادامه خواهند داد.

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه شهادت این مرد بزرگ و همراهان ایشان که هرکدام از مدیران و خدمتگزاران به کشور و ملت بودند، را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، عموم ملت شریف ایران، همه علاقه مندان به ایران و انقلاب اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و برای این شهیدان عزیز، علو درجات معنوی و برای مصیبت دیدگان این ضایعه دردناک، صبر جمیل و پاداش وافر الهی را مسئلت می نماید، و چون آحاد مردم متدین و انقلابی ایران، امید واثق داریم که چون همه مقاطع سخت و پر چالشی که نظام پشت سرگذاشته است با آرامش و تلاش در سایه لطف بی‌کران خداوند متعال و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حرکت انقلاب و نظام در مسیر رو به رشد خود خواهد بود و هیچ خللی در مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha