دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1158394
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
هیئت امنا

حوزه/ جلسه هیئت امنا گلزار شهدای گمنام شهر عالیشهر امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هیئت امنا گلزار شهدای گمنام شهر عالیشهر امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، مدیر کل حفظ آثار و اعضای هیئت امنا برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند شهدا امام زادگان هستند و شهدای گمنام مقامشان از دیگر شهدای برتر است، بنابراین باید سعی کنیم از فضای بسیار معنوی حرم شهدای گمنام برای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم و همچنین زمینه حضور هر چه بیشتر مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را برای استفاده از این فضای معنوی فراهم سازیم.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است تا مکان‌هایی که در جوار حرم شهدا می‌باشد، جهت برپایی مراسمات متعدد در اختیار هیئت امنا قرار گیرد.

در پایان رئیس و اعضای هیئت امنای گلزار شهدا احکام خود را از دست سرهنگ غریبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر دریافت کردند.

لازم به ذکر است اعضای هیئت امناء اشخاص حقوقی متشکل از امام جمعه، ریاست شورای اسلامی، شهردار، فرمانده کلانتری، حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای و یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha