دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر

حوزه/ رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: هر زمان ضرورتی ایجاد می شد رئیس دولت سیزدهم با وجود بار مسئولیت ها شنونده صدای مردم و در دسترس بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نصرالله پژمانفر، با اشاره به فاجعه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و همراهان و درگذشت شهادت گونه تعدادی از مقامات ارشد نظام، گفت: در زمان خدمت در آستان قدس رضوی همکاری نزدیکی با تولیت وقت آستان یعنی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داشتم، نگاه ایشان به مسائل نگاه جدی و همراه با رویکرد جهادی و توسعه ای بود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ایشان تلاش می کردند برای حل مشکلات به نفع مردم از همه ظرفیت ها استفاده کنند، روحیه خدمتگذاری ایشان در زمان مسئولیت های قضایی نیز این گونه بود که همه صحبت ها را گوش می‌دادند و دلسوزان را می پذیرفتند و اقدام می کردند و همواره به عنوان یک خدمتگذار در جمهوری اسلامی مطرح بودند.

وی تصریح کرد: ارتباطات فراوانی در مجلس نیز با ایشان داشتیم و هر زمان ضرورتی ایجاد می شد، ایشان با وجود بار مسئولیت ها شنونده صدای مردم بودند و به از آنجایی که دسترسی به ایشان آسان بود، صدای مردم و مطالبات آنان را به ایشان منتقل می‌کردیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha