دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
پیام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار در پیامی مشترک شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و ابوطالب شفقت استاندار در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت خادم ملت، حضرت حجت‌السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان، اندوهی عظیم را برای ملت ایران و ملت‌ها آزاده جهان رقم زد.

مسیر شهادت این سید والامقام و خادم محرومان نمایانگر اخلاص و روحیه جهادی ایشان برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات کشور تا پای جان بود و عشق و علاقه شهید حجت‌السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مولایش حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با شهادت ایشان در روز ولادت این امام همام تکمیل شد.

امروز مردم ایران در غم از دست دادن خادم ملت و سرباز ولایت به سوگ نشسته‌اند و با عزاداری و ابراز غم و اندوه مراتب قدرشناسی خود را از این شهید مخلص اعلام می‌دارند.

ملت شهید پرور ایران اسلامی روزهای سخت و دشواری را با صبر بر مصیبت و وحدت کلمه و تبعیت از مقام معظم رهبری پشت سر گذارده و همواره ثابت کرده‌اند که در این شرایط، متحدتر، ناگسستنی‌تر و در کنار هم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت و مرجعیت و قائد عظیم‌الشان مسلمین جهان (مدظله العالی) مسیر آرمان‌های خود را مصمم‌تر ادامه خواهند داد.

داغ جانگداز فقدان خادم‌الرضا و سیدالشهدای خدمت حضرت حجت‌السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همچنین وزیر امور خارجه جهادی و پرتلاش، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان ایشان گرچه سخت و دشوار است، اما ما همراه با ملت ایران با پیشه کردن صبر، این مصیبت سخت را تحمل کرده و همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اشاره فرمودند، مسیر خدمت به مردم مختل نشده است، بلکه مسئولان با توان بیشتر به امر خدمت ادامه خواهند داد.

اینجانبان این مصیبت عظیم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی و مستضعفان و ملت‌های آزاده و بخصوص مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض می‌کنیم و صحت، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha