دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
رئیسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

پوَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا

سلام و صلوات خدا بر روح مجاهد خستگی ناپذیر، رئیس جمهور مخلص و پرتلاش، حضرت آیت الله رئیسی که پس از عمری تلاش و مجاهدت در راه خدمت به مردم، به شهادت رسید و اجر و مزد خدمت خالصانه اش را با مدال پر افتخار شهادت دریافت کرد.

حضرت امام خمینی(ره) فرمود: فتح‌الفتوح این انقلاب تربیت جوانها و رشد دادن این نهالهای بالنده است؛ و ما امروز هر چند در غم از دست دادن این مجاهد بزرگ، غصه داریم، اما مفتخریم که پیرو مکتبی هستیم که چنین انسانهای طرازی را تربیت می کند که سراپای وجودشان خدمت به مردم و تلاش مخلصانه در جهت رشد و تعالی مادی و معنوی انسانهاست.

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم روحی له الفدا و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمند حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طراز انقلاب اسلامی، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردمی و مخلص تبریز و استاندار جوان و انقلابی آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض کرده ‌و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و حشر با اولیاءلله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب دارم و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواهانم. و نحن ان شاءالله بهم لاحقون.

سید ابراهیم افتخاری

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha