دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهدای خدمت

حوزه/ بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم ایران با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم ایران با صدور پیامی به نمایندگی از مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران ضایعه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان را به رهبر فرزانه انقلاب ، ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدیده تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

با دنیایی از اندوه و غم فراوان خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراهشان را اطلاع یافتیم.

حادثه بسیار تلخ و مصیبت بار است اما ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول نزدیک به نیم قرن فراز و نشیب‌های سخت و شکننده را پشت سر گذاشته و با موفقیت از آن عبور نموده است.

بدون شک با تدبیر رهبری معظم انقلاب و هوشیاری ملت بزرگ این فاجعه بزرگ کوچک‌ترین خللی در مسیر حرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

در زمان ریاست جمهوری ایشان جریان مقاومت اقتدار بیش از گذشته پیدا نموده و دل های مستضعفان جهان قوی تر از قبل شد. او با ایمان قوی و بدون هراس و تردید از مقاومت ملت فلسطین حمایت نمود.
نگاه ویژه ایشان به ملت افغانستان و افغانستانی های مقیم ایران هیچگاه از ذهن مردم افغانستان فراموش نخواهد شد.
بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم ایران به نمایندگی از مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران این ضایعه بزرگ را به رهبری فرزانه انقلاب ، ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدیده تسلیت عرض نموده ، برای آن عزیزان سفر کرده بهشت برین و برای بازماندگان صبر جمیل از بارگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
۱۴۰۳.۲.۳۱
بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha