دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
امیر سرتیپ معصومی

حوزه/ امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: ولایتمداری و حمایت از مستضعفین مهم ترین ویژگی اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع نمازگزاران این منطقه با اشاره به حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور، اظهار کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ولایتمدار، خادم مردم و حامی مستضعفین بود.

وی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اقدامات شایسته ای را در مدت زمان مسئولیتش انجام داد، گفت: اقدامات شهید رئیسی نشان دهنده ولایت مداری و اعتقادش به تبعیت از ولایت فقیه بود.

وی افزود: توجه به قشر ضعیف جامعه و حمایت از مستضعفین مهمترین اقدامات شایسته ایشان در دوران مسئولیت بود.

معصومی به بیانات دیروز مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اختلال در امور کشور اشاره کرد و گفت: سایه رهبری بر سر همه ملت شریف ایران قرار دارد و به فرموده ایشان همه امور به درستی پیگیری می‌شود و کاری بر زمین نخواهد ماند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق بیان کرد: حضور بالاترین مقام اجرایی در دور ترین نقاط کشور نشان دهنده عمق دلسوزی و خدمتگزاری شهید رئیسی و مسئولان کشور است.

وی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حامی مستضعفین و سید محرومان بود، خاطرنشان کرد: ساده زیستی، خستگی‌ ناپذیری، مردمی بودن، و رسیدگی به مشکلات مردم را می‌توان از جمله خصوصیات و ویژگی‌های بارز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha