دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
  امیر کیومرث حیدری

حوزه/ امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، به‌مناسبت به شهادت رسیدن سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، به‌مناسبت به شهادت رسیدن سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (بقره/ ۱۵۶)

خبر شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری فقید جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه‌ی شهرستان تبریز و نماینده‌ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، سبب تألم و تأثر خاطر تمامی آحاد کشور، به خصوص کارکنان جان بر کف و ولایی نیروی زمینی ارتش شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که تشرف به مقام عزیز و پرافتخاری نظیر «خادم‌الرضا (ع)» را در کارنامه‌ی خود دارد، در مقام فردی شجاع و خیرخواه، همواره برای بهبود شرایط مردم کشور کوشش کرده تا با رسیدن به مقام مردمی و خدمت‌محور «خادم جمهور»، نقشی پررنگ در تاریخ این آب و خاک ایفا کند. وی با اخلاص و اراده‌ای بی‌پایان، در راستای خدمت به نظام و میهن اسلامی گام برداشت و همواره با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر، به کار و مجاهدت در راه اعتلا و تعالی روزافزون ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی مبادرت ورزید.

این جایگاه و اعتبار گران‌سنگ که رئیس جمهوری فقید کشور، به عنوان فردی مردمی و با تلاشی راسخ شناخته شده، نشان از تعهد و اراده‌ی قوی او برای خدمت به مردم و نظام اسلامی داشت. این خصلت‌های وی برای همیشه در حافظه مردم ایران به یاد خواهد ماند.

رهبری شجاعانه و پراهمیت خحت الاسلام والمسلمین رئیسی، حاکی از غیرت و همت فرسودگی‌ناپذیر وی برای ارتقای کشور در تمامی حوزه‌ها و جایگاه‌ها بوده است. بدین سبب همواره لازم است تا از تلاش‌های بی‌وقفه وی، برای پیشرفت و رونق ایران اسلامی، به عنوان نمونه‌ای بی‌نظیر و بی‌بدیل یاد شود.

اینجانب به نیابت از تمامی همرزمانم در نیروی زمینی محوری ارتش قهرمان، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی را خدمت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، ملت داغدار، شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده‌ی محترم آن عزیزان، تسلیت عرض کرده و از خداوند منان، علو درجات را برای آنان، صبر جمیل و جزیل را برای بازماندگان و پیگیری اهداف و آرمان‌های آن از دست‌رفتگان عزیز را برای تمامی آحاد جامعه، مسئلت میکنم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha