دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خواسته

حوزه/ حجت‌الاسلام خواسته با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس جمهور و بی‌توجهی ایشان به تشویق‌ها و طعنه‌ها، گفت: رئیس جمهور فقط و فقط رضایت خدا را دید و کارهایی که این عزیز برای جامعه اسلامی انجام داد با آن اخلاصش و شجاعتش شاید هیچکس آن کار را نکرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، در مراسم بزرگداشت شهید رئیس جمهور که بعد از ظهر امروز در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) و خاطراتی از امیرالمومنین (ع)، خدمت بی‌منت به مردم را بالاترین عبادت دانست و گفت: شهید آیت الله رئیسی با تاسی به سیره اهل بیت، این عبادت را خالصانه به جا آوردند و به فضیلت شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام خواسته در این مراسم با بیان حدیثی از حضرت زهرا (س) گفت: هر کس در محضر خدا عبادت خود را خالصانه بفرستد، خداوند بهترین مصلحت را برای آن فرد نازل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین عبادت در دین ما خدمت به مردم معرفی شده است، اظهار داشتند: در خدمت مردم بودن و گره از کار مردم باز کردن، عبادتی ارزشمند است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تأکید بر اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم است و اگر این عبادت خالصانه باشد. خداوند بهترین مصلحت را به سراغ آن فرد می‌فرست، گفت: عزیزانی که از دست دادیم، رئیس جمهور محبوب، خادم الرضا، تلاشگر و مخلص، از مکتب اهل بیت درس آموخته بود و بزرگ شده بود و از مکتب اهل بیت یاد گرفته بود که خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس جمهور و بی‌توجهی ایشان به تشویق‌ها و طعنه‌ها، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فقط و فقط رضایت خدا را دید و کارهایی که این عزیز برای جامعه اسلامی انجام داد با آن اخلاصش و شجاعتش شاید هیچکس آن کار را نکرده بود.

حجت‌الاسلام خواسته همچنین به شهادت همراهان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: و همچنین همراهان ایشان که خالصانه برای مردم خدمت کردند و فقط و فقط رضای خدا را لحاظ کردند، سرباز ولایت بودند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به درس‌آموزی رئیس جمهور در محضر آیت‌الله بهشتی، گفت: خیلی افراد خوب شروع کردند ولی بعضی از انها خوب به پایان نرساندند، ولی آیت الله رئیسی توانست خوب به پایان برساند. باید هم اینجور باشد. کسی که در درس کلاس آیت الله بهشتی بنشیند باید اینطور باشد. دغدغه‌اش مردم و رضایت خداوند باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha