دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر از رهبر معظم انقلاب و شهید حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، طی پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، طی پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

حادثه دردناک شهادت رئیس جمهور انقلابی و مجاهد پر تلاش، حضرت آیت الله رئیسی (رضوان‌الله تعالی علیه) ، وزیر امور خارجه خدوم دکتر عبداللهیان، امام جمعه محبوب تبریز، استاندار معزز آذربایجان شرقی و شهدای همراه را به حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه) ، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله)، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های گرانقدر آنان تسلیت می‌گوئیم .

شهادت؛ پاداش دهها سال جهاد مستمر و تلاش شبانه‌روزی رئیس جمهور محبوب در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت بی چون و چرا از رهبری معظم، خدمت به آستان قدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) و فعالیت مخلصانه جهت سرافرازی ایران اسلامی و ملت شریف ایران بود .

رئیس جمهور شهید از معدود روحانیون انقلابی و مخلصی بود که از آغاز نهضت امام خمینی(ره) در سال ۵۶ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر جهاد و مبارزه و خدمت به انقلاب و نظام اسلامی سر از پا نشناخت‌ و در تمام عرصه‌هایی که نیاز به مشارکت وی داشت، عاشقانه وارد می‌شد و بی مزد وم نت گره از کار خلق می‌گشود.

او در تمام مسئولیت‌ها چه در دادستانی و دادگاه ویژه و چه جایگاه تولیت پر افتخار امام رئوف امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) ردای خدمت به مردم را بر همۀ عناوین ترجیح می داد و به آن مباهات می‌کرد.

شهید آیت الله رئیسی در کسوت ریاست جمهوری همچون دوران طلبگی با ساده‌زیستی و کوشش شبانه‌روزی و سفرهای متعدد استانی و پیگیری رشد و تعالی کشور در تما م عرصه‌ها به الگویی کار آمد و موفق مبدّل گشته بود و سرانجام در راه پیمان خویش در شب میلاد سلطان عشق، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جان خویش را هدیه به پیشگاه جان جانان نمود.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در این شرایط حساس از همه اندیشمندان، نخبگان، گروه‌های سیاسی و عموم ملت ایران انتظار دارد همچون گذشته با اتحاد و یکپارچگی، صبر انقلابی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) با همدلی مسئولانه، برای سربلندی ایران اسلامی در صحنه حاضر باشند و با جهاد تبیین در شرایط کنونی وظیفه انقلابی خود را به سامان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha