دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با بیان اینکه "رئیس‌ جمهور مردمی" از آنجایی پیدا است که در راه خدمت به مردم شهید می‌شود، گفت: شهید رئیسی، اعتقاد داشت باید بین مردم حاضر شود تا بهتر تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی روز گذشته در اجتماع بزرگ مردم همدان که به یاد رئیس جمهور و همراهان در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهادت رئیس‌ جمهور، خادم الرضا(ع) و همراهان شهید رئیسی را تسلیت عرض می‌کنم و قبل از هرچیزی از قدردانی مردم و حضور شما تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در این مراسم از خادمشان قدردانی کردند، افزود: شهید رئیسی به معنای واقعی کلمه خود را خادم مردم می‌دانست و برای خدمت صادقانه و صالحانه به مردم اعتقاد راسخ داشت.

نماینده ولی‌فقیه در همدان، با اشاره به اینکه جوانان از نسل رجایی‌ها فقط خاطره‌های خدمات، مردمی بودن، خدمت کردن، ساده زیستی و پرتلاش بودن را شنیده‌اند، گفت: شهید رئیسی به نسل جوان نشان داد می‌شود یک شخص در رأس امور اجرایی کشور حضور داشته باشد، اما ذره‌ای بزرگ‌بینی در خود نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه دیدیم می‌توان رئیس‌ جمهور ۸۰ میلیون نفر بود اما در مقابل همه آنها متواضع نیز بود، ابراز کرد: کسانی که از نزدیک با شهید رئیسی ارتباط داشتند، می‌دانند به معنی واقعی کلمه در مقابل مردم متواضع و فروتن بود.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه "رئیس‌ جمهور مردمی" از آنجایی پیدا است که در راه خدمت به مردم شهید می‌شود، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی، اعتقاد داشت باید بین مردم حاضر شود تا بهتر تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال حاشیه‌ها نبود، اظهار کرد: خیلی افراد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کردند، اما شهید رئیسی وارد این فضاها نشد و معتقد بود فرصتی برای خدمت به مردم پیش آمده و باید با تمام توان برای حل مشکل مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی چنین حوادثی قبلا نیز رخ داده و زمانی که در اوایل انقلاب دشمن، بهشتی‌ها و مطهری‌ها را شهید کرد، گمان می‌کردند در رسیدن به اهدافشان موفق شدند، اما امام خمینی(ره) این کشتی را با قدرت و صلابت رهبری کردند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی یک شجره طیبه با ریشه محکم و دارای رهبری مدیر و مدبر است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب در بدنه دولت افرادی هستند که می‌توانند دولت را پیش ببرند و هیچ نگرانی وجود ندارد، ملت ایران با در صحنه بودن، وحدت و انسجام در کشور را ثابت کردند.

امام جمعه همدان، همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، گفت: امام جمعه تبریز به معنای واقعی کلمه متواضع و فروتن بود.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نمونه یک مسئول مردمی و انقلابی بود، ابراز کرد: شهید آل هاشم بارها تأکید می‌کرد اگر چیزی در تبریز دارم برای پدرم است و برای من نیست.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha