دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تحریک تحفظ آئین پاکستان

حوزه/ سران تحریک تحفظ آیین پاکستان ضمن ابراز تأسف و تأثر فراوان از شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش، گفتند: برادران ایرانی، مردم پاکستان را در این ساعت غم و اندوه شریک بدانند.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» به همت تحریک تحفظ آیین پاکستان مراسم بزرگداشت رئیس جمهور ایران و همراهانش و سمیناری در مورد وضعیت سیاسی پاکستان برگزار شد. که در آن محمود خان اچکزی رئیس تحریک تحفظ آیین پاکستان، صاحب زاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد اهل سنت، سید ناصر عباس شیرازی دبیر کل مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، ساجد طوری، آخونزاده حسین و دیگران رهبران شرکت کردند.

سران تحریک تحفظ آیین پاکستان ضمن ابراز تأسف و تأثر فراوان از شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش، مراتب تسلیت و تاسف را به مردم ایران اعلام کرده و برای خانواده های داغدار، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کردند.

آنان گفتند: برادران ایرانی، مردم پاکستان را در این ساعت غم و اندوه شریک بدانند.

سید ناصر عباس شیرازی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صدایی توانا برای مظلومان سراسر جهان بود. وی بزرگترین حامی و یاور مظلومان فلسطینی بود. و برای گسترش اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام نقش فعالی داشت و با اقدامات عملی به روابط و هماهنگی بهتر بین کشورهای مسلمان، تلاش کرد. این ضایعه مخصوص به یک کشور نیست بلکه ضایعه ای جبران ناپذیر برای جهان اسلام است. سفر اخیر وی نیز بسیار مهم بود. زیرا آذری ها روابط دوجانبه عمیقی نیز با اسرائیل دارند.

وی افزود: احیای برتری و تقدس قانون اساسی پاکستان در کشور از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه هست. ما بر اساس آن جنبشی را در سراسر کشور آغاز کرده ایم و یکی از راههای ارتباط با مردم اعلامیه ها است. که مربوط حوزه رسانه است. نقش رسانه ها بسیار مهم است و در افکار عمومی نقش کلیدی و اساسی دارد و آگاهی بخشی را در بین مردم برجسته می کند. در این میان، رسانه های رسانه ای نقش مهمی دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha