دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید رئیسی و ملت ایران، بر ادامه راه این شهید بزرگوار تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، فرهاد قائمیان، دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، در سوگواره شعر «خادم الرضا(ع)» پیام تسلیت خود را به مناسبت درگذشت شهید رئیسی اعلام داشت و اظهار کرد: او همواره در کنار هنرمندان و دغدغه‌های فرهنگی و هنری آنان بود؛ این ضایعه نه تنها برای جامعه هنری بلکه برای کل ملت ایران جانسوز است.

قائمیان، با اشاره به دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی و برنامه‌هایی که وی در پیش از انتخابات وعده داده بود، از اجرایی شدن آن‌ها سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که هیات دولت و هنرمندان، راه او را ادامه دهند.

او بر اهمیت حفظ هویت فرهنگی و هنری تأکید و از همگان خواست تا در این مسیر، صدای هویت خود را به گوش جهانیان برسانند.

در پایان، قائمیان آرزو کرد که در زیر سایه برکت امام رضا(ع)، هنرمندان ایرانی همواره موفق و سربلند باشند و فرهنگ و هنر ایرانی، همچنان درخشان و پویا بماند. او این امید را داشت که با تلاش و همت هنرمندان، راه شهید رئیسی به بهترین شکل ادامه یابد و نور امید در دل‌ها فروزان بماند.

قائمیان تصریح کرد: امشب در حالی که قرار بود در کنار هم اختتامیه جشنواره‌های رضوی را جشن بگیریم اما این حادثه، سایه‌ای از اندوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری افکند.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بر ضرورت امید به آینده‌ای روشن‌تر و ادامه مسیر شهید رئیسی تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha