دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ سنگ تمام تبریزی ها در مراسم بدرقه رئیس جمهور و همراهانش

حوزه / سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در پیامی، شهادت خادمان ملت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در پیامی، شهادت خادمان ملت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ومن المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه ومنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

همزمان با ولادت امام هشتم، هشتمین رئیس جمهور کشور عزیزمان خادم الرضا(ع) رئیس‌جمهور عزیز، محبوب، پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم عزیز ایران حضرت آیت الله رئیسی(ره) همراه با تنی چند از دیگر خادمان شریف، پس‌از سال‌ها مجاهدت مخلصانه در راه خدمت به شهادت رسید.

تلاش مستمر آن عالم مجاهد و انقلابی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت مخلصانه به ملت شریف ایران سرمایه گران‌سنگ ایشان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.

بی‌گمان عموم مردم انقلابی و قدر شناس ایران اسلامی مسیر تعالی و پیشرفتی را که با انقلاب اسلامی انتخاب کرده‌اند، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری با قدرت و شتاب لازم خواهند پیمود.

اینک ایشان همراه با شهدای بزرگوار، امام‌جمعه مردمی و محبوب تبریز آیت‌الله آل هاشم، وزیرخارجه متعهد و انقلابی دکتر امیرعبداللهیان، استاندار پُرکار و متدین تبریز آقای دکتر رحمتی، سردار موسوی و عزیزان کادر پرواز رحمت الله علیهم، همگی مهمان امام هشتم هستند، ان‌شاءالله.

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان این ضایعه اسفناک را به محضر امام زمان(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری حفظه الله و عموم ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.

متذکر می‌گردد که مسئولین محترم اجرایی کشور با تمام توان مسیر نورانی خدمت را ادامه داده و مردم بصیر و همیشه در صحنه نیز با حفظ انسجام و اتحاد تحت رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در انتخابات آتی شخصی باکفایت، مردمی، شایسته و انقلابی را برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر انتخاب خواهند نمود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha