دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
عادلی نیا

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان گفت: مزد چندین ساله این عالم مجاهد به انقلاب و نهادهای انقلابی و خدمات ماندگارشان در حرم مطهر امام رضا(ع) آن بود که مزدشان را جنت برین قرار دهد و به شهادت نائل آیند.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهور در سانحه بالگرد به آیه ۲۳ سوره مبارکه احزاب « مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» اشاره کرد.

وی ادامه داد: سقوط بالگرد رئیس جمهور، حادثه بسیار تلخ و ناگوار بود که منجر به شهادت رئیس محترم جمهور و هیئت همراه ایشان از جمله امام جمعه تبریز، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و گروه پروازی گردید و به فرمایش مقام معظم رهبری دل همه آزادگان را به درد آورد و با این خبر همه مردم شوکه شدند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که امام راحل(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی را بنا نهاده انده و رهبری می کنند و از این جهت با اینگونه حوادث در روند اجرائی کشور خللی ایجاد نخواهد شد، خاطر نشان کرد: با شهادت این شهدای خدمت نه تنها خللی در کشور وارد نخواهد شد، بلکه شاید نظر خداوند تبارک و تعالی بر این باشد که وحدت بیشتری به امت ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا با بیان این که بدون تردید مرگ و زندگی با اراده خداوند است، افزود: ما شهادت این خدمتگزاران را به فال خیر می گیریم و شاید مزد چندین ساله این عالم مجاهد به انقلاب و نهادهای انقلابی و خدمات ماندگارشان در حرم مطهر امام رضا(ع) آن بود که مزدشان را جنت برین قرار دهد و به شهادت نائل آیند.

وی با بیان این که بار دیگر این سانحه و مصیبت را به همه ملت ایران بخصوص حوزه های علمیه تشیع و تسنن، مراجع عظیم الشان اسلام بالاخص امام خامنه ای تسلیت می گویم، خاطر نشان کرد: برای خانواده های این عزیزان از خداوند متعال صبر و اجر را مسئلت دارم و امیدواریم خداوند متعال غفران و رحمت در جوار امام رضا(ع) را بر آنان نازل کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha