دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مهر تایید صداقت خود را از امام رضا علیه السلام گرفت و امام رضا علیه السلام در روز میلادش شهادت رییسی را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر. حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت شهدای خدمت در مصلی جمعه بوشهر با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان گفت: این ضایعه قلب مردم را داغدار کرد و قلب آزادی خواهان را به درد آورد.

وی با اشاره به آیه شریفه مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا گفت: از مؤمنین عده ای هستند که بر عهده خود صادق هستن و بر اساس این آیه درجه عهد و صداقت در بین مردم متفاوت است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شهدای عزیز اینها بودند که خون خود را هدیه کردند و هیچ سختی باعث نشد راه الهی را رها کنند و در آن مسیر سست شوند حتی اگر پای جانشان در میان باشد.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: عده ای در دفاع مقدس رفتند و شهید شدند اما عده ای ماندند و حسرت خوردند. شهید سپهبد سلیمانی نمونه ای از این افراد بود.

وی افزود: اینها شهید بودند و در این دنیا مقدمات شهادت را برای خود فراهم کردند و به این آرزوی خود رسیدند. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مهر تایید صداقت خود را از امام رضا علیه السلام گرفت و امام رضا علیه السلام در روز میلادش شهادت رییسی را تایید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای خدمت ابراز داشت: امروز می بینید این جمعیت های عظیم از کجا ناشی می شود؟ قرآن کریم پاسخ این سوال را می دهند که کسی که باور واقعی داشته باشد خداوند مهر او را در دل مردم می گذارد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خستگی نمی شناخت گفت: او جمعه و پنجشنبه ای نداشت‌. آنقدر با بالگردها بین مردم رفت تا خدا اینگونه مزد او را داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha