شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
বিশ্বের বিভিন্ন দেশের উচ্চ কর্তৃপক্ষ তাদের পৃথক বার্তায় হুজ্জাতুল ইসলাম ওয়াল-মুসলিমীন সৈয়দ ইব্রাহিম রাইসির শাহাদাতে ইরানের জনগণের প্রতি তাদের সমবেদনা জানিয়েছেন।

حوزه / استاد حوزه علمیه گفت: از جمله مهم‌ترین شاخصه‌ها و مؤلفه‌های زندگی و فعالیت شهید رئیسی، روحیه جهادی در مسیر خدمت به مردم و نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام حسین ابراهیمیان در مراسم گرامیداشت شهید رئیسی و همراهان در جمع مردم ساری، با بیان اینکه بی‌شک فقدان برخی از افراد باعث خلائی در جامعه می‌شود که قابل جبران نخواهد بود، اظهار داشت: راز دلدادگی و محبوبیت رئیس جمهور محبوب کشورمان در خدمت ۴۰ ساله خالصانه به ملت بود و کمتر کسی می‌تواند چنین باشد.

وی افزود: پایه دین ما خدمت به خلق بوده و اساس و پایه دین نیز چیزی جز خدمت خالصانه به خلق نیست.

استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه رئیس جمهور الگوی چنین خدمت خالصانه‌ای به خلق بود، ابراز کرد: شهید رئیسی از جمله خیرینی بود که به علت خیراتی که در دنیا انجام داد، بدون حساب و کتاب وارد بهشت می‌شود و زمانی مسلمانی می‌تواند به این درجه نائل شود که سنگی را از جلوی پای دیگران برداشته باشد، یا اشکی را از چشم یتیمی پاک کرده باشد.

حجت الاسلام ابراهیمان بیان کرد: عبودیت و بندگی و سرسپردگی بی‌چون و چرای این خادم الرضا باعث محبوبیتش در بین مردم شده و این امر چیزی نیست که به راحتی به دست آید، بلکه باید فردی به این سلوک و بندگی برسد تا به این مقام نائل شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی، شاگرد مکتب امام صادق(ع) و از جمله مجتهدین حال حاضر بود که ولایت‌مداری، روحیه جهادی در مسیر خدمت به مردم و نظام و انقلاب از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی رئیس جمهور به شمار می‌رفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha